Concurs pentru ocuparea functiei publice vacante de specialist principal în achizitii publice
ANUNȚ !
APL Peresecina , începînd cu data de 24 mai 2024 anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist principal în achiziții publice din cadrul primărtiei Peresecina, raionul Orhei.
Informația privind concurcul organizat o puteți accesa pe pagina web a primăriei satului Peresecina: https://peresecina.md/, pe portalul guvernamental al funcţiilor publice și pe panoul informational al primăriei Peresecina, inclusive la numerele telefoanelor de contact:
- 023547236
- 023542707
Informație cu privire la condițiile de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de specialist principal în achiziții publice din cadrul
primărtiei Peresecina, raionul Orhei.
Sediul organizatorului concursului:
raionul Orhei, Primăria satului Peresecina,, str. Ștefan cel Mare nr. 57,
tel. de contact – 023547236 / 023542707
Denumirea funcției vacante:
Specialist principal în achiziții publice al primăriei Peresecina, raionul Orhei
Sarcinile de bază a funcției de specialist principal în achiziții publice
- Elaborarea planurilor anuale şi trimestriale de efectuare a achiziţiilor publice
- Întocmirea anunțurilor și/sau invitaţiilor în cadrul procedurilor de achiziţie publică;
- Elaborarea documentației de atribuire şi alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziţie publică;
- Iniţierea şi desfăşurarea proceduri de achiziţie publică;
- Asigurarea participarii largi a operatorilor economici la procedurile de achiziţie publică;
- Examinarea, evaluarea şi compararea ofertelor operatorilor economici prezentate în cadrul procedurilor de achiziţie publică;
- Întocmirea dări de seamă privind rezultatul procedurilor de achiziţie publică;
- Monitorizarea contractelor de achiziţii publice;
- Păstrarea şi evidența tuturor documentelor întocmite şi aplicate în cadrul procedurilor de achiziţie publică.
Condițiile de participare la concurs:
- a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- b) posedă limba română;
- d) nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
- f) are studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau studii medii de specialitate absolvite cu diploma în domeniul jurisprudență, economie, inginerie, etc.
- g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- i) nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
- j) nu are interdicția de a ocupa funcţia publică,
- k) experiență în domeniul achizițiilor publice, organizare și desfășurare a achizițiilor publice, cel puțin 3 ani.
Documntele ce urmează a fi prezentate:
- a) formularul de participare, specificat în anexa la Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice prin concurs ( Anexa nr.1 la Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009);
- b) copia buletinului de identitate;
- c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
- d) documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative);
- f) cazierul judiciar.
- h) cuprinsul dosarului.
Modalitatea de depunere a actelor:
Candidații pentru ocuparea funcției publice vacante depun actele personal la primăria satului Peresecina.
Actele pot fi depuse și prin e-mail: prim.peresecina@gmail.com în format PDF. În cazul expedierii actelor în format electronic, deponentul este obligat să prezinte originalele acestora la prima probă a concursului sub sancțiune respingerii dosarului. Copiile documentelor pot fi autentificate notarial sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a fi verificate veridicitatea lor.
Notă: La formularul de participare la concurs se indică şi lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file.
Data limită de depunere a actelor este 12.06.2024
Bibliografia:
- Constituția Republicii Moldova nr. 1/1994
- Codul Administrativ al Republicii Moldova nr. 116/ 2018
- Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public,
- Legii nr.436 /2006 privind administrația publică locală
- Hotărîrea Nr. 201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor
Legii nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
Acte legislative în domeniul de specialitate:
- Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice;
- Hotărârea Guvernului nr.10 din 20.01.2021 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru în domeniul achizițiilor publice;
- Hotărârea Guvernului nr. 778 din 28.10.2020 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la întocmirea și păstrarea dosarului achiziției publice;
- Hotărârea Guvernului nr. 638 din 26.08.2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări;
- Hotărârea Guvernului nr. 599 din 12.08.2020 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice folosind procedura de negociere;
- Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri;
- Hotărârea Guvernului nr.1419 din 28.12.2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de planificare a contractelor de achiziţii publice;
- Hotărârea Guvernului nr. 870 din 14.12.2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică ;
- Hotărârea Guvernului nr. 774 din 04.10.2013 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice folosind licitaţia electronică.
Persoana responsabilă de oferirea informației suplimentare și de primirea actelor:
Gaiduc Galina – secretarul consiliuli local Peresecina, tel. de contact: 023542707, 023547236
Primărița satului Peresecina Valentina BUZU